Strony

piątek, 27 listopada 2015

[Przepis] Jesienna rozgrzewająca herbata


Cześć! =D Dzisiaj przygotowałam dla was przepis na moją ulubioną jesienną herbatkę.
Teraz wieczorami jest już zimno i szybko robi się ciemno. Najchętniej po całym dniu siedzimy 
w domu pod ciepłym kocykiem i pijemy jakąś dobrą herbatę.




Czego będziemy potrzebować?




-kilku plasterków pomarańczy przekrojonych na pół,
                                       -łyżeczki miodu (ja dodałam wielokwiatowego)
 -mieszankę przypraw (ćwierć łyżeczki sproszkowanego imbiru
i cynamonu,kilka goździków)
-czarną herbatę
-jeśli chcecie możecie dodać jeszcze plasterek cytryny.

W smaku jest przepyszna i o wiele lepsza niż gotowe mieszanki.


Co sądzicie o tej herbacie? Zrobicie ją sobie? Chcecie więcej takich postów?

3 komentarze:

  1. Genialny przepis!
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbata to mój jesienny niezbędnik :) Świetny przepis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję, bo nigdy nie piłam z tak wieloma dodatkami ^^ Musi być pyszna :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń