Strony

piątek, 11 grudnia 2015

Sytylizacja + przepis dnia

Cześć! Co tam u was słychać? Dzisiaj razem z Wiki przygotowałyśmy dwie propozycje stylizacji.
Mamy dla was również nasz ulubiony przepis na śniadanie. Mamy nadzieję że post wam się spodoba 
a śniadanie będzie smakowało :* Zapraszamy do posta.


Pierwszą stylizacje przygotowałam ja Pati. Wybrałam spodnie z wycięciami na kolanach,
krótki top i biały mięciutki i cieplutki sweterek.
-Sweterek Cropp KLIK
-Top New Yorker KLIK
-Spodnie Bershka KLIK
.....................................................
Drugą stylizacją zajęłam się ja Wiki. Wybrałam szary sweterek w czarne paski,
czarne spodnie w wycięciami na kolanach. i mój ulubiony czarny zegarek.
-Sweterek New Yorker KLIK
-Spodnie Bershka KLIK

.....................................................

GRZANKA Z MIODEM, CYNAMONEM I KOKTAJL BANANOWY:
 Potrzebujecie:

-Bułki
-Dwóch łyżeczek miodu,
-Pół łyżeczki cynamonu,
-Dużego jogurtu naturalnego,
-Banana.

1.Banana kroicie w mniejsza części, dodajecie jogurt i miksujecie.

2. Bułkę podgrzewacie do chrupkości. Mieszacie miód z cynamonem i smarujecie bułkę.
3. Zajadacie się tym pysznym śniadaniem i piszecie nam czy wam smakowało :*

I jak? Smakowało wam? Co sądzicie 
o naszych stylizacjach? 
Podobają się wam?
....................................................

2 komentarze: